Hoe u websitebezoekers van Facebook kunt volgen

Als u websitebezoekers van Facebook wilt volgen, kunt u een pixel op uw website installeren. De pixel zal bijhouden welke acties uw website bezoekers ondernemen nadat ze op uw advertentie hebt geklikt, zodat u ze relevante advertenties kunt laten zien. U kunt de pixel gebruiken om een aangepaste doelgroepen te maken. U kunt deze bezoekers richten op specifieke producten of op bepaalde secties van uw website. U kunt ook aangepaste doelgroepen maken op basis van specifieke acties, zoals het verlaten van winkelwagentjes.

Facebook heeft zijn eigen tools om u te helpen uw advertenties te maken en te richten. Met het platform kunt u het publiek maken op basis van welke informatie uw website bezoekers hebben gedeeld. Met de pixel kunt u uw advertenties richten op mensen die het meest waarschijnlijk van uw website kopen. Hiermee kunt u zich ook richten op specifieke pagina’s, zodat u alleen advertenties kunt tonen aan mensen die interesse hebben getoond in een bepaald product of dienst.

Facebook is een uitstekend hulpmiddel voor het genereren van leads, het demonstreren van uw producten en het rechtstreeks contact maken met uw klanten. Met een blog over WordPress kunnen bezoekers meer lezen over uw bedrijf en zijn producten. Dit helpt hen om een betere mening over het merk te vormen. Het verhoogt ook de kansen op conversie, evenals klantbetrokkenheid.

Om uw websitebezoekers Facebook -profielinformatie te verzamelen en te analyseren, moet u een pixel op uw website implementeren. Een pixel helpt u om te zien welke bezoekers zich hebben beziggehouden met uw pagina en welke niet. Een pixel biedt ook een middel voor u om het succes van uw campagnes te meten. Een pixel helpt je bijvoorbeeld om te meten hoeveel mensen van je inhoud houden en wat ze hebben gedeeld met Facebook. U kunt bijhouden hoeveel mensen uw pagina hebben bezocht en deze vergelijken met het aantal mensen dat u wilt richten.